luni, octombrie 15, 2007

Kane and Lynch : Dead Men


Kane & Lynch : Dead Men este produs de oameni care se afla si in spatele assasinului platit din seria Hitman.De acesta data vom avea o experienta noua a doua persoane foarte opuse care creeaza in jurul lor numa teroare.Propus ca un joc violent si haotic nu toate persoanle vor avea acces la el.
Cum ziceam povestea se desfasoara in jurul a doi oameni un mercenar si un om cu probleme psihologice(doua combinati care nu merg bine) care incearca jefuirea unei banci si totul se dezlantuie in mod cat se poate prost avand fiecare alta perceptie asupra binelui si a raului.Acum cum ei au dat de acest necaz din care se pare ca nu mai pot iesi trebuie sa se alieze pentru a lua bani si sa incerce sa scape din gura iadului in care au intrat.
Acest joc se va putea juca CO-OP oferind foarte multa distractie,cum ne-am obisnuit cu seria Hitman dar numai via MS Vista si programului Windows Live o copie a Xbox-ului Live.
Va aparea pe rafturile de specialitare pe data de 23 Noiembrie2007

Mai jos avem chiar din gura producatorului detaliile despre acest joc si anume povestea,grafica,actorii.El va poate explica mai bine ca mie ceea ce se intampla cu acest joc psihologic.


Un comentariu:

Anonim spunea...

nu prea m-am atasat de seriile Max Payne sau Hitman dar parca Kane and Lynch arata totusi mai bine.. o sa-l downloadez cand va aparea pe piata.. am sa-l joc si am sa-mi mai dau odata cu parerea..