luni, octombrie 22, 2007

Need for Speed : Pro Street - System Requirements


Zilele astea circulau pe net niste zvonuri cu cerintele necesare pentru a rula jocul.Deocamdata sunt neoficiale dar dupa parerea mea sunt sigur ca acestea vor fi cele oficiale,pana atunci pentru a vedea daca corespunzi in Mininum System Requirements citeste mai jos:

Mininum System Requirements:

OS: Windows XP/Vista
CPU: 2.8 GHz or higher (Windows Vista requires 3.0 GHz)
RAM: 512 MB RAM or higher (Windows Vista requires 1 GB RAM)
HDD: 8.1 GB free disk space or more
Graphics: 128 MB or higher (Pixel Shader 2.0, AGP and PCIe only)
DirectX: Version 9.0c

39 de comentarii:

Anonim spunea...

Corespund :D

Ge Force 7600 GS AGP 256 MB DDR3

2.8 Ghz Pentium 4 2.8 HT

2 GB DDRAM

Hard Disk - In momentul asta am 170 GB LIBERI din 370 Total :)

Anonim spunea...

N-am procul tau de 2.8 giga, ci "Varianta" lui sempron, dar sper ca 7600 gs-ul meu sa ma ajute :)

Anonim spunea...

hai mah anonim si mai lasa lauda....crezi k intereseaza pe cineva jafu tau????sempronu tau la 2800 mhz lucra defapt la vreo 1500.asa k poti sa te p..si pe el :)))))

Anonim spunea...

cocalari :D

Anonim spunea...

Doamne anonim.... sa fac spume dak nu cred k tu esti d'ala care isi neglijeaza familia pentru un joc nou :| .... nu te supara , o data la cat timp reusesti sa lasi calc si sa te barbieresti ? asta dak nu esti vreun copil d'ala obsedat de 14 ani ; doamne ce v-as bate....

Anonim spunea...

vai,am comp slab,da o sal rulez pe low,sper sa vina 7900 repede sal pot juca

Anonim spunea...

deci eo am sempron de 2600 +, 512 ram, nvidia gforce fx 5200 de `128mb, si numi merge....de hd nu e probl, eo sunt convins k e de la plaka video k imi apar in lok d scris, dreptunghiurile alea mari....cva ajutor??...cum as putea sai schimb rez??:((...plz help dak s poa

Anonim spunea...

Hmm....
Conform softului Aida32 (iti zice fiecare componenta, ce si cum)
cam astea lucreaza pt mine:

Intel(R) Core(TM) 2CPU 6400@2.13 GHz (FSB 1066)

2047 MB DDRAM (FSB 1066)

2 HDD de 320 GB (mai este liber :P)

nVidia GeForce 7900 GT/GTO (256 DDRAM)

Am dat grafica la maxim, merge ok, da nush (poate e proasta arhiva mea) mi se blocheaza la drag-uri. in rest merge lux, M3-u arata ca o bijuterie, e mai sexy ca o fotomodea. ;)

Anonim spunea...

merge pe un pentium 3 b66 mhz si 256 sdram?

Anonim spunea...

merge gurban da numa la ultra very high detail

Anonim spunea...

Ba frate, tre neaparat sa ai 2.8 Ghz ca sa poti sal joci. Ca eu am numa 2.0 Ghz. Sa mor eu ca la toate chestile imi corespund,numa procesoru nui bun.

Anonim spunea...

Eu am un comp de 2000E dar nu am sa ma joc ca sa crape fraierii de ciuda ? vreti sa va spun confuguratia

Anonim spunea...

Ei, eu am 2gb de ram si un GeForce 7600 sg, dar procesorul e 1800+ athlon, si ruleaze la 1533. Daca numi merge il bat :P:P

ms harl3

Anonim spunea...

AMD Athlon(tm) 64 Processor 3000+ 2.200 GHz 1GB RAM ASUS AH3650 512/128 engine 725 memory 1000 si merge brici

Anonim spunea...

Daca am 2GHz Procesor si placa video integrata ce se intampla??

Anonim spunea...

pe un AMD Sempron 2200+ , Video: Radeon X1650 PRO 512M DDR2 , 1GB DDR 400 , HDD Maxtor 40 GB imi merge , cu detaliile la Low ?! :|

Anonim spunea...

pai eu pe un laptop cu un celeron de 2000 mhz si cu placa video intel de 251mb si 1gb ram am rulat tomb raider underworld fara probleme! la medium, deci chiar nu cred ca nu o sa vrea sa duca pro streetu...

Anonim spunea...

procesoru nu prea conteaza...joc q un 2Ghz undercover...iti merge struna

Anonim spunea...

Producatorii de jocuri sunt cei mai buni colaboratori ai producatorilor hardware. Jocul asta merge numai bine in 800x600 cu detalii medii pe un AMD Sempron 2600+ (1.9 GHz), 1 GB DDRAM, video 256 MB/128 biti cu Pixel Shader 2.0 si macar 3 GB spatiu liber.

yooo spunea...

yo am un Intel(R) Celeron(R) CPU 3.06Ghz 1024MB Ram Video ATI RADEON 9550/X1050 Series 256 MB si nu imi mere bine nici la minim.Un sfat ceva.

Anonim spunea...

nu va trebuie taman 2.8 GHz ca yo am 1.8 si tot imi merge :)

Anonim spunea...

Intel Pentium D925 (dual presott core) 3GHZ overclokat la 3.33ghz , 2bg ram , GF8600 GT GDDR3 pixel shader 4/vertex shader 4 , dx 10 :P nush daca merge perfect la maxim .......dar merge ca uns pe 1024

Andrei spunea...

yooo la tine cred ca placa video este problema...dar la mn ce credeti...am un procesor de 2.4 ghz...ram 1 gb si placa video ATI Radeon 3450 HD de 512 MB credeti ca merge???

Anonim spunea...

mere perfect geforce 9800gt 2 gb ram cpu 3.5 ghz :)

Anonim spunea...

BA TOTI SUNTETI NISTE BOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EU AM CEL MAI TARE COMP'
NVIDIA 9800GT+ 1024 MB;RAM DUAL DE 5GB HARD DE 550 GB+HARD EXTERN 1TERA
MICROPROCESOR DUAL CORE SUPER 5.5 GHZ










IMI MERGE GTA IV LA MAXIM FARA PROBLEME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Radu spunea...

Imi merge Nfs carbon fara probleme.Ar putea sa imi mearga si pro street-ul??Ma cam ingrijoreaza procesorul fiindca am un AMD SEMPRON2200+ care lucreaza la 1.60GHZ.Stiu ca la carbon cercintele erau astea: * OS: Windows XP Service Pack 2 ( exclusiv versiunea pe 32 de biti ) Windows 2000 Service Pack 4
* CPU: minim 1.7 GHz
* RAM: minim 1GB
* HDD: spatiu liber de 3 GB
* Video: placa grafica de minim 64 MB compatibil DirectX 9.0c ( GeForce Ti4200, Radeon 8500 )AM placa video ATI Radeon 9550+ cooler ifan si ram 1GB OS;XP SP3

Anonim spunea...

Dar la un procesor intel celeron 1.7ghz,1G ddr1 si placa gf fx 5500 merge jocul sa stiu daca ma mai chinui sa-l iau

Spike spunea...

sall all din cate am citit mai sus ar trebui sa imi mearga si mie nu ?? eu am amd sempron viteza lui reala de operare 2.08ghz 1gb rami hardu nu conteaza ca mai am spatiu si placa video Nvidia 6200 agp 256mb 64bit ddr2 astept raspuns multumesc

Anonim spunea...

ultimul care ai postat, esti cel mai mare ratat din cati exista...

Foarte bun jocul, am o placa video de 128Mb, 512Mb ram, imi merge da la minimum toate,nu bag bani in PC, asa ca sper sa-mi satisfaca nevoia de entertainment cat de cat:)

unknwon spunea...

sigur nu ai cpu de 5.5 ghz...asta ar insemna ca ai sistemul de racire cu azot lichid la -200 grade....

Anonim spunea...

Bai ala laudarosu k ai pc bun esti Varza,pc-ul tau e un nimic in comparatie cu al meu,si eu nu ma laud k tine,lasa-i si pe altii kre il au mai slab sa joace,k si eu am avut pc slab.;)

RazvanN spunea...

am tot ce se cere..dar merge cu Windows 7?va rog sa imi dati un raspuns..neagu_razvy94...ms:D

Anonim spunea...

mai fratilor din cate am auzit eu dak nu ai cat trebiue la minimum si ai la altceva ( ex: si procesorul de 3 Gh si nu ai rami)se completeaza de acolo...dar cred ca este doar un zvon...imi dau si eu cu parerea...nu cred ca este posibil

Anonim spunea...

Am si yo o intrebare dak tot sunteti asa de priceputi............................ ar merge acest joc pe un p4 128m ( video ) procesor dublu de 1.6 ( 3.2 ) 1 gb RAM ( Leptop ) ???

Anonim spunea...

ba cap de creta. ala cu azotu, esti prea prost sa respiri!!!! de "dual core" nu ai auzit ????? dual=2 core=procesor sau cpu cum plm spunetzi voi, adica doua procesoare. mai lasa dreacu desenele, mai culturizatziva in plm de retardatzi dreacu ce suntetzi, tot prostu te lauzi cu jafu tau:-l fitzeai dreacu de inapoiatzi dreacu

Anonim spunea...

bai mister inteligentza tu ala cu azotu" in primul rand au aparut procesoare "dual-core" "procesor dublu" pe intzelesul tau si dac e de 3mii asta inseamna 6mii. si in al doile rand exista si calculatoare cu racire pe "freon" ca si leptopurile. freonu e gazu ala rece din instalatzia de la frigider, tot pe intzelesu tau!!! ma intreb oare tabla inmultziri pe sarite o sti ???:-?:-?

Anonim spunea...

Dar mie cu imi va merge pro street pe un intel pentium 4 3.2Ghz fsb 800Mhz 2 GB rami DDR 1 400Mhz placa video ati radeon 9600pro 256 Mb pe 128 Biti DDR 1 astept un raspuns poate mil iau si eu ????

harl3quin spunea...

Iti va merge bine, mai mult decat bine :)

harl3quin spunea...

incercati si site-ul www.systemrequirementslab.com acolo cat de cat va da o idee daca v-ar merge bine sau doar binisor si in cel mai rau caz deloc datorita lipsei unei componente importante. Spor la jucat