marți, octombrie 09, 2007

WALL-E


WALL-E va fi noua productie animata a celor de la PIXAR compania care s-a mai ocupat si de filmele precum Toy Story,A Bug's Life,Toy Story 2,Monsters, Inc.,Finding Nemo,The Incredibles,Cars,Ratatouille si acum WALL-E va fi cel mai nou din familie.
Ca deobicei PIXAR va intrece masura cand vine vorba de animatie CGI(Computer Graphics Interface) fiind cei mai renumiti din acest punct de vedere.Dar nici scenariile acestor filme nu sunt de neglijat adresandu-se tututor,asa ca mai mult ca sigur WALL-E va avea o poveste nemaipomenita.
Din trailer ne dam seama ca este vorba de un robot micut care timp de 700 ani a lucrat ceea ce a stiut iar intr-o zi va afla de ce el a fost construit si care este motivul.
Animatia va aparea anul viitor in vara dar o data inca nu s-a stabilit.Daca va aparea ceva anunturi despre aces film voi posta sa fim cu toti up-to-date.Mie personal mi-au placut animatiile si inca imi plac,am vazut toate filmele de mai sus si am ramas impresionat asa ca voi fi nerabdator de ultima creatie a celor de la PIXAR.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte foarte Dragut!! Personal pixar pe mine m-a amuzat de fiecare data cu orice animatie de lung metraj :) Sunt sigur ca si acum va fi la fel . Bravo echipei pixar. Multumesc pentru informatie !

Anonim spunea...

Sincer eu am vazut filmul Wall-E shi chiar ma facut sa am un sentiment ciudat! Mi-a placut la nebunia shi de abia astept sa apara Wall-E 2!