joi, octombrie 11, 2007

The Orange Box - Review

Pot sa recunosc ca The Orange box este nemaipomenit incepand de la Half Life 2 : Episode Two,Portal pana la Team Fortress 2.3 jocuri superb realizate si gandite.
Nu voi face nici un spoiler pentru cei care nu au jucat inca asa ca poti citi linistit.Nu voi face un review de 5 pagini doar ce este relevant,sa nu te plictisesti citind.

Half Life 2 : Episode Tw
o
Se reia actiunea din prima parte si anume exact din locul din care ai plecat cu Alyx.Povestea este mult mai bine gandita ca in epsiodul 1 si mult adanca ca sa zic asa.Vei reintalni vechi personaje dar si noi care ajuta la poveste explicand foarte multe;legaturile care le are Black Mesa cu tot ceea ce s-a intamplat.Recomand cu cea mai mare placere aceasta continuare.Grafica powered by Source dar cu foarte multe modificari de performanta si vizualizari.Pot sa zic "WOW!!!COOL!".Foarte bine realizat din punct de vedere grafic,gameplay si al povesti.

Portal
Portal este un joc tip puzzle in care cu adevarat trebuie sa iti folosesti mintea si portarurile pe parcursul a 19 misiuni.Primele 14-15 sunt destul de usoare dar restu,well,vei sta dublu fata de cat stateai inainte la anterioarele misiuni.Povestea are loc in jurul lumii Half Life 2,nu vreau sa dezvalui cum ziceam prea multe dar sa fii atent la hint-uri si tips-uri din timpul jocului.
Foloseste Engine-ul Source cu demnitate,reusind sa arete foarte bine in comparatie cu celelalte jocuri de pe piata.
Damn,pacat ca este scurt ca asa mult fun nu am mai intalnit in nici un joc pana acum.

Team Fortress 2
TF 2 continuarea jocului Team Fortress Classic este un joc destinat doar multiplay-ului pe net sau lan.Au revenit personaje vechi dar si noi cu care te poti bate/macelari cu care vrei.Poti schimba caracterul si in-game daca te plictisesti de unu si doresti sa joci cu altu.FOARTE MULTA DISTRACTIE! Am jucat pe putin 5 ore de TF 2 si nu m-am plictisit deloc e foarte bine gandit jocul de la personaje la grafica.Si apropo de grafica foloseste tot Source dar modificat sa arete asa cartoonish parca din filmele PIXAR.Ai o groaza de personaje asa ca de plicitisit nu te vei plictisi repede.Hai sa facem un clan pe TF2 sa ne rupem in figuri pe acolo :D

Pe langa aceste jocuri mai primesti si Half Life 2 si Half Life 2 : Episode One.Un pachet cum nu se poate mai bine,asa ceva nu mai exista pe piata gamingului.Merita,de aceasta data merita cumparat acest joc nu doar imprumutat.

BUY THIS GAME!!!!!!!!!!!!!!