duminică, octombrie 14, 2007

Weekend-ul demo-urilor

Nu am mai facut nici un update la blog deoarece am profitat de demo-urile aparute in acest timp ca sa imi fac o parere despre jocurile care urmeaza a fi lansate.Asa ca pe luni sa va asteptati la multe stiri din lumea gamingului si a urmatoarele jocuri care o sa va prezint ;)

UT III: Joc bestial cu o actiune fast-paced si cu o grafica care inca isi rezerva numele de Unreal.Am apucat sa joc foarte mult ONLINE sa descopar bug-uri dar multe nu am descoperit,gg developerilor.Cei care nu ati apucat sa il jucati va recomand cu entuziasmul pe care il am chiar cand ma joc si cred cu tarie ca va fi jocul multiplayer al anului.

Timeshift: Un joc asteptat de foarte mult timp si cu multumiri pentru Sierra va iesi intr-un final la sfarsitul lunii.Din demo mi-am dat seama ca va concura cu toate jocurile FPS care vor aparea, pentru titlul de cel mai bun FPS dar din pacate acest titlu il va lua cu siguranta Crysis.Jocul este foarte bine optimizat si doar laude la adresa lui deocamdata,de indata ce va aparea versiunea full ne vom face concluzia finala despre el.

COD 4: Nu am fost eu un fan al seriei Call of Duty dar acest nou episod al seriei m-a captivat foarte mult si il voi juca de indata ce va aparea si la noi.Demo-ul ne-a dat o mica gustare cum va fi versiunea full adica multa actiune si impuscaturi asa cum trebuie sa se intampla intr-un joc ce sta la baza unui raboi modern.Nu mai este mult si in noiembrie ne vom inrola cu toti intr-o noua campanie

Niciun comentariu: