joi, septembrie 13, 2007

Best CPU?

Azi Procesorul

Daca esti in cautare de a cumpara un sistem sau un nou procesor atunci citeste mai departe . Multe s-au intamplat pe piata de procesoare si anume Core 2 Duo este in continuare cea mai buna decizie si AMD nu are inca cu ce sa riposteze.
Intel's Core 2 Duo au dominat piata inca din vara anului 2006 cand s-au lansat.Datorita unei mare cache L2 pentru amandoua core,construite pe tehnologia de 65 nm si cea mai avansata arhitectura de procesare.
Consumul celor de Intel sta foarte bine si anume 65W pe cand multe procesoare de la AMD consuma inca 89 W
Uite cateva procesoare ce stau foarte bine la calitate/pret

Intel Core 2 Quad Q6600 Processor $279.00
Intel Core 2 Duo E6750 Dual Core Processor $204.89
AMD Athlon 64 X2 6000+ Dual Core Processor $169.90
Intel Core 2 Extreme QX6850 Quad-Core Processor $1259.00
Intel Core 2 Duo E6850 Dual Core Processor $279.00


Asa ca e bine din start pe ce anume sa mergi si dupa acea totul vin de la sine

3 comentarii:

Anonim spunea...

Eu vreau sa imi schimb calcu... zilele ce vin. M-am gandit la ceva INTEL core 2. INTEL/AMD ??? carei sfatu medicului?

harl3quin spunea...

Desigur ca Intel Core 2 Duo,pret/calitate imbatabil,dar care este partea de $ rezervata doar procesorului ?

Anonim spunea...

eu am dual core 3800.. nu-mi tre mai mult.. pt ce?.. merg cam toate jocurile pe el.. binenteles.. pe langa asta iti tre si o placa video buna (7600gt a mea) si niste rami (1gi hyper :P )..