sâmbătă, septembrie 29, 2007

Burnout : Paradise


Daca ai intreba de un gamer de console despre seria Burnout,ti-ar spune ca e cel mai tare joc arcade/damage facut pentru console,cam asa sta treaba si cand intrebi de un PC gamer ce este NFS(Need for Speed) doar ca nu noi nu prea am avut parte de damage :D . Ei bine de aia e asa de succes ca s-au ocupat cei de EA de joc in colaborare cu cei de la Criterion Software.Acesta va fi disponibil in primele luni ale anului 2008 pentru XBOX 360 si PS3.Actiunea are loc in orasul Paradise unde ai posibilitatea de free-roam(suna cunoscuta ideea?) unde la fiecare colt de strada este un potential accident.Descoperi orasul,participi la curse,exploatoarea la maxim a accidentelor,ca in precedentele serii.Asa ca pregateste-te de multa adrenalina cu urmatoarea serie din franciza.Capata permisul de Burnout.
Eu nu posed un XBOX 360 dar l-am jucat datorita unui prieten de-al meu care il avea si pot zice ca mi-a placut foarte mult.Pana la momentul acela nu stiam ca poate fi asa de fun distrugerea unei masini,la propriu.Poate,cum ziceam ca imi in viitor imi suna un PS3 voi deveni un mic maniac de distrugere masiva a masinilor din Burnout :)
What the hell cine zice ca nu merita sa detii o consola este un big looser.Mai jos avem un trailer in-game cu un muscle car.

"if you're ready to hit the racetrack in style, look no further than this armor-plated, super-charged master of the road."

Niciun comentariu: