vineri, septembrie 14, 2007

Britney Spears back???!?!?!

Cati dintre voi ati vazut MTV VMA(Video Musisc Awards) 2007 ? eu l-am vazut si frate ce dezamagit am fost de intro-ul solistei Britney care si-a dorit comeback-ul la VMA.Parerea mea este ca prea repede si-a dorit comeback-ul deoarece s-a vazut cat se poate de clar ca nu a fost pregatita pentru asa ceva a cantat playback,miscarile ei fiind foarte lente fata de dansatorii ei,dar in schimb piesa mi-a placut foarte mult,un stil care o va prinde mai mult ca sigur daca pregateste cu adevarat un album.Oricum eu ii doresc bafta la mamica pentru viitorul album ca eu sunt curios de noul val care il vom prinde ;)

Un comentariu:

Anonim spunea...

nu prea agreez stilul Brtiney Spears.. prietenii stiu de ce.. oricum are cateva heat-uri ca lumea..