sâmbătă, septembrie 29, 2007

Medal of Honor : Airborne


Intr-un final au facut un review si cei de la GT(Gametrailers) la jocul Medal of Honor : Airborne un joc asa cum ne-a obisnuit seria adica lupte in al doilea razboi mondial.De data aceasta facem parte din trupa de elita a parasutistilor.Adica simplu,ne parasutam deasupra satelor unde dorim noi,da,avem libertatea de a incepe batalia de unde dorim noi si sa incepem cu ce misiune dorim noi,ei putina libertate nu strica(mi-au ajuns jocurile liniare,o gura de aer proaspata binevenita).Jocul foloseste motorul grafic Unreal Engine 3 care este folosit de foarte multe jocuri in ultimu timp(vezi Stranglehold,Bioshock,Monster Madness,Gears of War,Dark Sector,etc)ce sa facem noi daca e asa de bine realizat acest engine.
L-am jucat/terminat in nici mai mult,nici mai putin de 5 ore.Scurt ha?asa ziceam si eu,dar e foarte,foarte multa distractie,actiune non-stop si avem parte de arme upgradabile.Pentru fanii seriei MoH este un MUST HAVE.Asa ca il recomand cu caldura daca doriti sa il jucati,pacat ca e asa de scurt,in viata mea nu am dus la capat asa repede un joc.Mai jos avem review-ul celor de Gametrailers.Have fun playing

Nota review 7.8

Niciun comentariu: