joi, septembrie 13, 2007

PRO Gamer

Un Pro Gamer ce inseamna pentru tine?

O persoana care joaca jocuri 24/7 fara a avea o viata sociala ?ei,te cam inseli daca gandesti asa prietene.In opinia mea un pro gamer este o persoana care joaca mai nou doar profesional pentru asi face un nume in comunitatea in care activeaza cum ar fi de pilda eu care joc Counter Strike 1.6 in PGL ROMANIA si mananca o buna bucata de timp,dar mai am mereu timp pentru iubita,prieteni,distractie,fotbal si familie,cheia este sa sti ce vrei de la viata si cum vrei ia sa decurga(daca poti face asta) Incerc sa combin elementele acelea pentru nu a avea doar un obicei care sa imi conduca viata.Iti sugerez sa incerci sa faci la fel si sa vezi cum iti decurge viata,iti dau cuvantul meu ca vei avea timp de toate,daca vrei cu adevarat ;)

Un comentariu:

Anonim spunea...

stii cum e? fiecre intelege cum vrea el.. unul stie sa profite si de una si de alta.. altu nu.. ramane doar la statutul de "obsedat de calculator"..