vineri, septembrie 28, 2007

PSP Slim - Medial Galaxy 599 lei


Astazi trecand prin Media Galaxy sa vad ce produse noi au adus recent,am trecut pe la raionul de jocuri unde sunt prezente consolele XBOX 360,PS3,Wii,PS2,PSP si ups am observat un lucru;faptul ca noul Play Station Portable Slim&Lite este disponibil la pretul de 599 lei.Am zis imposibil,sigur ca au gresit ceva.
Am intrebat de persoanele angajate acolo sa confirme totusi aceasta reducere de pret extravaganta si da fratilor este adevarat,nici o greseala,este pur si simplu un contract cu cei de la Sony(logic ca sa vanda cat mai multe)cu reteaua Media Galaxy.Acum noul PSP este foarte atractiv,definitiv trebuie sa imi cumpar.Pret/Calitate la redare multimedia imbatabil acum.
Pentru cei care nu stiu nimic despre consola PSP Slim aici cateva detalii:
Consola cantareste numai 189 de grame,adica cu 33% mai putin decat versiunea PSP clasica si are memorie interna incorporata de 64MB ,desigur ca ai posibilitatea de a mari spatiul prin cardul Memory Stick PRO Duo.
Consola va putea fi folosita si ca GPS in viitor printr-un dispozitiv receiver si soft care cica le vom gasi tot in reteaua Media Galaxy.
Care ati fost sau sunteti fani ai mini-consolelor va recomand sa il luati pentru ca acum chiar merita,redare multimedia,jocuri ce iti mai trebuie ?
Mai multe detali pe Media Galaxy sau pe site-ul celor de la Sony

Niciun comentariu: