sâmbătă, septembrie 22, 2007

iPod Touch


"Atingerea vine la iPod.Noul iPod atingere".Suna ciudat daca apple ar fi fost o firma romana nu ?!!?Asa cum am promis am revenit asupra noului iPod intitulat iPod Touch, ultima versiune a media player-ului iPod care incorporeaza tehnologia touch-screen promovata de iPhone si ofera in plus posibilitatea de a descarca melodii direct. iPod Touch va avea un pret de comercializare de 299 dolari pentru modelul cu o capacitate de 8-gigabyte si un pret de 399 dolari pentru modelul cu o capacitate de 16-gigabyte.Nu e asa de mult daca va uitati la cate facilitati dispune.Pentru cei 399 dolari hai fie 400 nu cred puteti gasi ceva mai bun sau macar un concurent pentru redare multimedia cand vine vorba de iPod.Cei care doriti sa vedeti de ce este in stare noul iPod Touch aveti posibilitatea sa vizionati pe site-ul Apple.Potentialii si existentii clienti au primit mult mai mult decat se asteptau, adica Apple , in contextul in care din ce in ce mai multe companii renunta la DRM (digital rights management), au strecurat in firmware-ul noului iPod un cod care face imposibila utilizarea oricarui alt program de management al muzicii in afara de iTunes.Apple incearca prin aceste miscari sa-si mentina pozitia de dominare a pietei, nelasand nici o alta alternativa utilizatorilor de iPhone, ei neputand sa cumpere muzica din alta parte decat de pe iTunes.
Asta mie mi se pare o prostie dar va ramane de vazut cat va dura aceasta stare de fapt si Apple isi va regandi pozitia vis-à-vis de libertatea utilizatorilor, sau cat va dura pana cand un hacker va remedia el aceasta problema.
Ema,Ema este un prieten de-al meu care e inebunit dupa iPod si cred,de fapt stiu foarte sigur ca va lua noul iPod de indata ce va aparea si la noi,dar stai de ce nu sa imi cumpar si eu?aaaa da,cam multe vreau sa cumpar si eu in ultimu timp adica PS3 si PSP nui bai strangem mai multi bani.Nu se stie exact cand va fi disponibil in Romania dar eu presimt ca de sarbatori vom avea si noi noul iPod Touch sau cine stie poate chiar si mai repede(doamne,eu sper).Cati dintre voi o sa va cumparati acest nou gadget bestial ?sau oare cati dintre noi va spune "scump domnule scump,dincolo era mai ieftin".



Click pentru o vizualizare mai mare a imagini.

Niciun comentariu: